2025. május 13-16. kedd-péntek, 10:00-17:00
Hungexpo, "A" pavilon
1101 Budapest, Albertirsai út 10.
Bejárat: I. és III. kapu




A prototípus low-code platformon valósította meg a projektek ütemezését és az erőforrás-gazdálkodását támogató felhasználóbarát alkalmazást.


A CRM projekt keretében bővítettük a korábban már leszállított Montelektro HUB Mendix alkalmazás képességeit. Az új funkciók lehetővé teszik az olyan főbb sales adatok menedzselését, mint a sales lehetőségeket (Opportunity), az ezek kapcsán készített ajánlatokat (Quotation) és mindezek keretbe foglalására létrehozott programokat (Overall project). A mostani bővítés a webes felületen túl emailes csatornát is biztosít az Opportunity-k létrehozására, és új adatokkal való kiegészítésére. A szokásos adatmenedzsment a képernyőkön túl többféle grafikonos nézettel segíti az adatok könnyebb és hatékonyabb áttekintését. Végül, de nem utolsó sorban helyett kapott még egy in-app üzenetkezelés is, amivel a felhasználók már nem csak emaileken keresztül, hanem magában az alkalmazásban is követhetik a fontosabb teendőiket.


A Continental magyarországi karbantartási eszközeinek megrendelését, vásárlását, szállítását követő alkalmazás. A korábban használt megosztott exceles megoldást váltotta fel és egészítette ki újabb funkciókkal, ellenőrzésekkel. A projekt keretében a Blackbelt elkészítette az alkalmazás prototípusát Mendix alapon, amire építve az alkalmazás további funkciókkal való bővítését már a Continental saját szakemberei végzik.


A prototípus integrálja a Siemens Teamcenter alkalmazást, és digitális, önkiszolgáló platformot kínál a specifikációk naprakész megosztásához a szállítókkal.


A Hydro elsődleges célja egy olyan cégnyilvántartás létrehozása volt, amely adatkezelési és számviteli rendszereik alapjául szolgálhat. Olyan megoldásra volt szükségük, amely hatékony, pontos, fenntartható és jövőálló. Ez a cégnyilvántartás a Hydro jogi és üzleti struktúrájának teljes listája, egyetlen forrással a kulcsfontosságú egységadatok tartalmára. A cégnyilvántartási projekt bemutatja, hogy az ügyféligények mélyreható megértése, a hatékony prioritások meghatározása és a jövőre való összpontosítás hogyan vezethet egy komplex és kulcsfontosságú üzleti eszköz sikeres fejlesztéséhez.


Az alkalmazás kezeli a szerszámgépeket, segít a telephelyeknek ellenőrizni a szerszámok állapotát, életciklusát és az eszközök elérhetőségét, megelőzve a leállásokat vagy a termékkel kapcsolatos problémákat. A GTMS egy hely a szerszámozási információkhoz.


Zöldmezősprojektünk a Marzek Knernél egy Mendix munkafolyamat-motor bevezetéséről szólt.Ennek az iparági ügyfélnek szüksége volt egy teljesmunkafolyamat-keretrendszer, öt munkafolyamat, egy felhasználóbarát felületgyors fejlesztésére és az Axapta ERP-be való integrációjára. Feladataink közöttszerepelt három hónapos felhasználói képzés, támogatás és tudásátadási időszakis, hogy a házon belüli fejlesztők kellően jártasak legyenek a Mendixben ahhoz, hogy rövid időn belül önállóan új munkafolyamatokat hozzanak létre.